Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře a návrhy na její zlepšení
Svoboda, Lukáš ; Pšenička, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na zvýšení spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře. Spokojenost zákazníků je klíčovou součástí pro udržení tržní pozice, dobrého jména společnosti a její růst. Spokojenost klientů je obzvláště důležitá v oblasti služeb, kam cestovní kancelář patří. Na základě dotazníkového šetření mezi zákazníky s využitím techniky NPS a modelu KANO jsou navržena opatření pro její zvýšení. Pomocí šetření mezi zákazníky jsou také získány podněty ke zlepšení propagace společnosti.
Analýza spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře a návrhy na její zlepšení
Svoboda, Lukáš ; Pšenička, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na zvýšení spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře. Spokojenost zákazníků je klíčovou součástí pro udržení tržní pozice, dobrého jména společnosti a její růst. Spokojenost klientů je obzvláště důležitá v oblasti služeb, kam cestovní kancelář patří. Na základě dotazníkového šetření mezi zákazníky s využitím techniky NPS a modelu KANO jsou navržena opatření pro její zvýšení. Pomocí šetření mezi zákazníky jsou také získány podněty ke zlepšení propagace společnosti.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře (VTT)
Šolcová, Jana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Cílem práce je analyzovat nabídku cestovní kanceláře VTT. Práce začíná vymezením pojmů cestovního ruchu, které bezprostředně s daným tématem souvisí. V následující části je v krátkosti představena samotná cestovní kancelář VTT, aby poté mohla být její nabídka podrobena detailní analýze. Rozebrána je jak nabídka, tak i nástroje na podporu prodeje, které s produktem vždy velmi úzce souvisí. Analýza končí výčtem slabých a silných stránek, příležitostí a hrozeb stanovených na základě předchozích kapitol. Celou práci uzavírá shrnutí a celkové hodnocení nabídky cestovní kanceláře VTT.
Analýza propagace cestovní kanceláře
Pechníková, Jana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Bakalářská práce je věnována analýze propagace Cestovní kanceláře Fischer. Nejprve jsou vymezeny základní pojmy, které se v práci vyskytují. Je definován pojem cestovní ruch, poté je vymezen rozdíl mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou. Dále je v práci pojednáno o pojmu marketing. Následující kapitola se řadí již mezi praktickou část bakalářské práce. Je zde popsán profil Cestovní kanceláře Fischer, její vývoj a služby, které nabízí. Poslední kapitola se věnuje již konkrétně analýze propagace, jsou zde definovány všechny propagační způsoby a v poslední části kapitoly je jejich shrnutí a zhodnocení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.